Странице

четвртак, 24. новембар 2016.

Istinski kung fu brat

Ivan Stefanović

Često vidim kako ljudi koji treniraju isti stil ili u istoj školi oslovljavaju jedni druge po kineskom običaju i koriste kineske termine ili prosto prevedu na svoj jezik pa jedni druge nazivaju braćom ili sestrama , ujacima ,itd. Naravno , ovo ima smisla u Kini medju kinezima jer to je deo nihove kulture i tako jedni druge oslovljavaju i inače priuspostavljanju socijalnih kontakata bilo koje vrste. U našoj kulturi zna se dobro kako se ko oslovljava i ko je kome u kakvom srdostvu . Još više taj način komunikacije gubi smisao kad ljudi jedonog stila ili jedne linije istog stila jednio drugima ’’oči vade’’ .



Elem , nije ovo kritika , već samo moje mišljenje neka svako oslovljava druge kako god želi , niti je cilj ovog teksta da druge uči pameti već je uvod u nešto drugo . Ovo je tekst o istinskom kung fu bratu . Čovek koga nikada uživo nisam video a uvek je bez ostatka bio na mojoj strani . Patriota , duboko pobožan hrišćanin pravoslavac, inteligentan, načitan , svestran i preko svega jakog moralniog integriteta . On je jedini istinski majsotr kung fua koga znam da danas radi na našim prostorima , jedini koji je ikakda u potpunosti razumeo o čemu govorim i kome nisam morao da dodatno objašnjavam bilo šta . Čovek koji je bio uz mene i onda kada su svi bili protiv i kada su zbog mene bili protiv njega . Čovek koji zna u trenucima slabosti da mi da snage i kaže pravu stvar koja  me natera da se trgnem i nastavim dalje . Čovek koji koji ti pokloni srce bez ostatka , onako kako to deca rade, čisto , bez ikakvih kalkulacija . Taj čovek je moj istinski kung fu brat , i više od toga . Taj čovek je Majstor Ivan Stefanović . Živ bio i Bog te blagoslovio moj istinski( kung fu) brate .

Нема коментара:

Постави коментар